Pelanggan Yang Dihargai,
Telekom Malaysia Berhad (TM) ingin memaklumkan bahawa kami akan melaksanakan satu sistem peningkatan menjalankan dari 6:00 petang pada 20 April 2012 sehingga 6:00 pagi pada 21 April 2012. Hasilnya, pelanggan tidak akan dapat untuk menyemak bil mereka atau membuat pembayaran bil dalam talian melalui TM Online kami (http://www.tmonline.com.my), UniFi Pelanggan Portal (https://occ.unifi.my) dan MyTM (https://mytm.tm.com.my) portal dalam tempoh tersebut. Walau bagaimanapun, perkhidmatan TM yang lain tidak akan terjejas pada masa ini.
Kami memohon maaf bagi sebarang kesulitan yang berlaku dan terima kasih atas pengertian anda.
Telekom Malaysia Berhad (TM) ingin memaklumkan bahawa kami akan melaksanakan satu sistem peningkatan menjalankan dari 6:00 petang pada 20 April 2012 sehingga 6:00 pagi pada 21 April 2012. Hasilnya, pelanggan tidak akan dapat untuk menyemak bil mereka atau membuat pembayaran bil dalam talian melalui TM Online kami (http://www.tmonline.com.my), UniFi Pelanggan Portal (https://occ.unifi.my) dan MyTM (https://mytm.tm.com.my) portal dalam tempoh tersebut. Walau bagaimanapun, perkhidmatan TM yang lain tidak akan terjejas pada masa ini.
Kami memohon maaf bagi sebarang kesulitan yang berlaku dan terima kasih atas pengertian anda.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan